تاريخ : چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, | 15:12 | نویسنده : کميته روابط عمومی

اين نرم افزار توسط Surpac Minex Group تهيه شده است و يکي از کامل ترين نرم افزارهاي طراحي معدن مي باشد. از کاربرد هاي اين نرم افزار مي توان به مدل سازي سه بعدي سطح زمين و سازه هاي زير زميني، مدل سازي و تحليل تونل هاي بزرگ راه ها که عريض بوده و شرايط ايمني خاصي دارند، تاثير تونل هاي مجاور، بررسي هاي زمين آماري، تجزيه و تحليل درزه و رسم نمودارهاي مختلف، بررسي معادن روباز، بخصوص پله اي، بررسي ماده سنگ، مدل سازي دو بعدي و سه بعدي چال ها و گمانه ها، تفسير عددي ساختار ها، بلوک بندي و زون بندي، طراحي ژئوتکنيکالي سازه ها، نمايش توپوگرافي سطح زمين، طراحي مخازن زيرزميني گاز و مايعات و مدل سازي هاي بسيار متنوع اشاره نمود.

 



تاريخ : دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, | 14:58 | نویسنده : کميته روابط عمومی

نرم افزار يك نرم افزار بسيار كارآمد در زمينه تعيين تنش ها و رسم نمودار تنش بر حسب معيار موهر - كلمب است. در اين نرم افزار شما مي توانيد با ارائه پارمتر هايي همچون مقاومت فشاري تك محوره و ضريب چسبندگي و... همه تنش ها را بررسي كنيد.

در لينك مستقيم زير نرم افزار را دانلود كنيد.

 

 

دانلود

 

 

 

دانلود فايل ضميمه

 



تاريخ : 27 آبان 1389برچسب:, | 16:39 | نویسنده : کميته روابط عمومی

نرم افزار DATAMINE STUDIO توسط Mineral Industries Computing تهیه شده است. کاربرد این نرم افزار در مرتب کردن داده های ذخایر در حالت دو بعدی، سه بعدی، مدلسازی و طراحی معادن است. این برنامه برای ذخایر مختلف مانند رگه ای، لایه ای و توده ای مورد استفاده دارد. از دیگر قسمت های این نرم افزار می توان به زمین آمار، برنامه ریزی و طراحی معادن در مراحل مختلف اشاره کرد. در ضمن ویرایش جدید DATAMINE می تواند با عکس های طبیعی که از معدن گرفته شده است کار نماید.




 


این نرم افزار قابلیت بسیار بالایی در طراحی معادن روباز و زیرزمینی دارد و از فضای گرافیکی بسیار مناسبی برخوردار است. به عبارتی این نرم افزار جوابگوی بسیاری از نیاز های مهندسی در بخش تحلیل، طراحی و برنامه ریزی می باشد. به همین دلیل علی رغم قیمت بالا کاربرد گسترده ای پیدا کرده و به نرم افزاری عمومی تبدیل شده است. این نرم افزار تحت محیط سیستم عامل Windows اجرا می گردد.

اموزش را از لینک زیردريافت كنيد:

www.4shared.com/file/121694690/a6a8695a/Dtamine_Persian_Manual_1.html
 



صفحه قبل 1 صفحه بعد